Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Why must beauty be seen as a binary that is either oppressive or empowering for women? The Beauty Paradox: Femininity in the Age of Selfies argues that women's experiences of beauty as both validating and belittling is grounded in the contradictory injunctions that they receive regarding their participation in beauty culture. Piazzesi identifies the four main paradoxes of Western beauty culture: the worth paradox, the authenticity paradox, the power paradox, and the commitment paradox and examines how they trail women's everyday experiences, choices, and reflections regarding beauty. She examines the role of beauty in women's everyday lives and in a variety of contexts: informal social encounters, work and career settings, parenting, intergenerational relationships, self-care, and online networking practices. The author broadens the current discourse on beauty with an emphasis on the digital world, primarily the use of selfies.