Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Basisboek interne communicatie

aanpak en achtergronden

Conny De Laat, Marius Hogendoorn
Paperback | Nederlands
€ 33,00
+ 66 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.



Deze herziene, negende editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.

Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen.

Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. Vervolgens komen in deel III vier aspecten aan de orde:



- Onderzoek naar interne communicatie

- Communicatie bij verandering

- Naar een communicatieve organisatie

- De IC-professional in een communicatieve organisatie.



Ook de interne communicatie bij het werken-op-afstand krijgt aandacht in deze editie.



Het "Basisboek interne communicatie" is vooral bestemd voor studenten Communicatie en cursisten van uiteenlopende beroepsopleidingen. Maar het is ook goed bruikbaar voor communicatieprofessionals die willen weten hoe interne communicatie kan bijdragen aan het communicatiebeleid.



Als een ‘tweede scherm’ hoort bij het boek een uitgebreide website: www.vangorcumstudie.nl. Docenten en studenten vinden daar aanvullend materiaal, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen. Denk aan casuïstiek, verhelderende artikelen,(links naar) filmpjes, checklists en handige modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk. U kunt gratis een account aanmaken om toegang te krijgen tot het materiaal.



Erik Reijnders schreef het boek ditmaal samen met Marius Hogendoorn en Conny de Laat, specialisten op deelgebieden van interne communicatie.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789023257721
Verschijningsdatum:
4/01/2021
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
167 mm x 240 mm
Gewicht:
337 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 66 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.