Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Este libro se ocupa de uno de los problemas subyacente al proceso de i ntegración europea: ¿cómo conseguir que los ciudadanos apoyen el siste ma político comunitario, es decir, de la CE? Tomando como punto de par tida la profunda crisis de credibilidad vivida por la CE en 1992 a raí z de los obstáculos para la ratificación del Tratado de la Unión Europ ea, se realiza un repaso histórico a la que ha sido una de las herrami entas utilizadas por las autoridades de la Comunidad Europea para cons eguir el citado apoyo. Nos referimos a la llamada, según el caso, polí tica de información, política de comunicación o política de informació n y comunicación.