Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The USAF's first jet-powered bomber capable of reaching Mach 2.0, the Convair B-58 Hustler carried a crew of three and a nuclear payload. A complex aircraft, the B-58 suffered teething problems during development and became infamous for its maintenance requirements. It also compiled a dubious safety record: out of 116 Hustlers, 26 were lost in accidents. Nevertheless, the B-58's career spanned nearly a decade between 1960-70. It might have continued even longer, but Secretary of Defense Robert McNamara believed the aircraft, which was designed for high-speed, high-altitude tactical approach, was vulnerable to air-to-air missile attack. Its replacement the F-111A Aardvark would be designed to perform a low approach attack. Originally printed by the U.S. Air Force, this B-58A flight operating manual taught pilots everything they needed to know before entering the cockpit. Originally classified "Restricted", this manual was declassified long ago and is here reprinted in book form.