Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Procurement analysis, sales planning, customer orientation, brand management--the art market is changing more rapidly than ever before. The price that a work of art commands influences its place in the art-historical canon. Auction houses have become dominant avenues of distribution, as have art fairs, galleries and art dealers. Even today the ritual dramaturgy of the auction resembles an archaic competition, captivating participants and bystanders. At the center of the action is the auctioneer, whose performance is increasingly critical to the success of the auction. This volume tells the story of the art auction business through portraits of auctioneers. Key events in cities such as New York, Paris, Zurich, Berlin, Stuttgart and Pompeii come alive, and show how the auctioneer is emerging from the anonymity of a service provider and stepping into the limelight as a star of the show.