• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Attention Hacking

The Power of Social Media Selling in Insurance and Finance

Robin Kiera
Hardcover | Engels
€ 41,95
+ 83 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A guide for insurance and other industries to staying on customers' radars

Attention Hacking: The Power of Social Media Selling in Insurance and Finance shows how you can make insurance go viral on social media. It might sound too good to be true, but think about it--products that enhance wealth accumulation, health, and family protection should be as in-demand as the latest iPhone. People may never stand in line overnight to purchase the latest insurance products, but the tools and strategies in this book will help you get significantly closer--without pouring millions into marketing.

In this book, Dr. Robin Kiera teaches tactics that global insurers and intermediaries have already used to position themselves successfully on social media. He explains, step by step, how you too can reach millions of people through the relevant channels. Before you can make a sale, you need to get the customer's attention. Attention Hacking leads you straight to that goal.

  • Learn how to position yourself and your company as influencers among your target market
  • Sell insurance through savvy social media strategy and online marketing
  • Get customers' attention with strategic content on LinkedIn, TikTok, Facebook, and more
  • Recognize and abandon outdated strategies and marketing channels

For CEOs and other decision makers in insurance and finance, Attention Hacking: The Power of Social Media Selling in Insurance and Finance is a revelation, showing that any industry--even the ones no one wants to hear about--can reach customers online. The basic principles of this book can also be applied to other financial products and to business generally. It's time to get social media savvy.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781394189052
Verschijningsdatum:
13/11/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
145 mm x 221 mm
Gewicht:
362 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 83 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
LANG LEVE LEZEN

Ontmoet topauteurs in onze winkels

tijdens het Feest van het Boek van 24 t.e.m. 26 oktober
LANG LEVE LEZEN
Feest van het Boek
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie korting
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.