• Gratis levering in België vanaf € 25
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
Onze winkels blijven open volgens hun normale openingsuren. We houden het extra veilig en volgen alle richtlijnen nauwkeurig op.
Laat je inspireren door ons team in de winkels. Bestel online en haal je bestelling af in een van onze winkels. Of laat je bestelling thuis leveren.
Kies je voor thuislevering? Hou er dan rekening mee dat je bestelling iets langer dan normaal onderweg kan zijn.
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Asperger . . . Que Significa Para Mi?

Un Manual Dedicado a Ayudar a Ninos Y Jovenes Con Asperger O Autismo de Alto Funcionamiento

Catherine Faherty, Karen Sicoli, R Wayne Gilpin, Karen L Simmons
Paperback | Spaans
€ 35,45
+ 70 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Haal af binnen de 5 werkdagen nadat je bestelling klaarligt

Omschrijving

This is a book that will never become irrelevant or ""outdated."" Every child who uses it also becomes its ""co-author."" Each chapter is divided in two parts: the first part - the ""Workbook"" - is for the child to complete, by writing or highlighting ""What is True for Me"" in lists of simple statements. The second part - ""For Parents and Teachers"" - contains helpful tips/information for the adult who guides him through the exercises. The book will provide insight into your child's mind, and make him/her more self-aware, learning what autism means in relation to crucial areas of his/her life: friendships, fears, abilities, and much more.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9781932565133
  • Verschijningsdatum: 1/11/2005
  • Aantal bladzijden: 318
  • Uitgeverij: Future Horizons
  • Afmetingen: 211 mm x 278 mm
  • Gewicht: 762 g
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 318
  • Productcode (EAN): 9781932565133
  • Taal: Spaans
  • Verschijningsdatum: 1/11/2005