• Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Asking Questions

The Definitive Guide to Questionnaire Design -- For Market Research, Political Polls, and Social and Health Questionnaires

Norman M Bradburn, Seymour Sudman, Brian Wansink
Paperback | Engels | Research Methods for the Social Sciences | nr. 40
€ 51,95
+ 103 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Since it was first published more than twenty-five years ago, Asking Questions has become a classic guide for designing questionnaires3/4the most widely used method for collecting information about people's attitudes and behavior. An essential tool for market researchers advertisers, pollsters, and social scientists, this thoroughly updated and definitive work combines time-proven techniques with the most current research, findings, and methods. The book presents a cognitive approach to questionnaire design and includes timely information on the Internet and electronic resources. Comprehensive and concise, Asking Questions can be used to design questionnaires for any subject area, whether administered by telephone, online, mail, in groups, or face-to-face. The book describes the design process from start to finish and is filled with illustrative examples from actual surveys.

Specificaties

Toon meer
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9780787970888
  • Verschijningsdatum: 30/04/2004
  • Uitvoering: Paperback
  • Bestandsformaat: Trade paperback (VS)
  • Afmetingen: 151 mm x 227 mm
  • Gewicht: 530 g