Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Discussions about the state of arts education often focus on the experiences, emotions and technical skills of artists, rather than the critical function of the arts in society, stages of cognitive development or evidence-based research into arts participation. Arts Education Beyond Art calls for a new artistic and pedagogical consciousness focused on art's cognitive and social processes rather than the qualities of the artistic artifact. The contributors to this volume (composers, professors, administrators, theorists, artists, actors and writers, among others) argue that art education should be embraced as a social practice; instructors have to teach students to look at life with and through art, and not the other way around.