• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Artificial Intelligence in Marketing

Hardcover | Engels | Review of Marketing Research | nr. 20
€ 238,45
+ 476 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing--broadening the marketing concept to make the world a better place.

Here, leading scholars explore how marketing is currently shaping, and being shaped by, the evolution of Artificial Intelligence (AI). Topics covered include the effects of AI on: economics; personalisation; pricing; content generation; the identification, structuring, and prioritization of customer needs; customer feedback; Natural Language Processing; image analytics; deep learning; and the anthropomorphism of AI, such as in virtual assistants and chatbots.

Each chapter provides thought provoking discussions which will be relevant to researchers, professionals, and students.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
344
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 20

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781802628760
Verschijningsdatum:
13/03/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
154 mm x 230 mm
Gewicht:
879 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 476 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.