Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'histoire retient généralement d'Arman qu'il est un des acteurs du Nouveau Réalisme, mouvement qui bouleversa entre 1960 et 1963 la scène artistique, d'abord en France, par l'emploi massif des objets et des choses. Arman a construit une oeuvre fondée sur des travaux en rupture avec la peinture et la sculpture : les Accumulations, les Poubelles, les Colères, les Coupes, les Inclusions, etc. Cet ouvrage constitue un entretien polyphonique : l'artiste se confronte ici à une journaliste, un sociologue et une photographe.