Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Los problemas emocionales y de conducta en población infantil y adolescente representan aproximadamente el diez por ciento del registro oficial de las instituciones educativas en México, que afectan directamente el rendimiento escolar y el funcionamiento familiar, siendo un fenómeno no solamente individual de conducta el que hay que estudiar, sino diversos elementos que conforman una red o sistema de interacciones social, cultural, de la población determinada por un macrosistema educativo que ha condicionado diversos valores, principios, conductas, ideas y formas de ser alumno, maestro y padre de familia en relación a procesos de aprendizaje escolar. Los problemas emocionales y de conducta pueden ser estudiados desde distintas perspectivas, en este caso una postura de corte cualitativo permite identificar esos elementos mencionados.