Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cet ouvrage apporte un éclairage original à l’enseignement et l’apprentissage de la technologie dans le contexte des programmes du primaire, du secondaire, du collégial et de l’universitaire, qui sont à caractère technologique. Les parents et les curieux, tout autant que les pédagogues, y trouveront plein d’astuces, entre autres, pour «réinventer la roue» au primaire ou pour utiliser des robots à des fins pédagogiques. Il constitue en quelque sorte une suite logique à un premier ouvrage sur l’enseignement des sciences intitulé Regards multiples sur l’enseignement des sciences et dans lequel de nombreux acteurs du monde de l’enseignement des sciences avaient aussi accepté de partager leurs points de vue sur cet enjeu crucial.