Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In electronic music culture, anonymity practices have long been established as a method of critique of pop star cult and identification regimes. How can scholars research an antirepresentational music culture and what can they learn from it? Recently, electronic pop music has resorted to a performative play with identity involving fake or parafictive identities or collaborative persona imaginations. This study sketches two musico-artistic projects of anonymity performance as forms of immanent and particulate critical practice in the sense of Judith Butler and Michel Foucault. Adopting performance in a reflexive and performative writing style, this performance ethnography calls for a radical performative turn in the cultural studies of music.