Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Annual Review of Jazz Studies (ARJS) is a journal providing a forum for the ever expanding range and depth of jazz scholarship, from technical analyses to oral history to cultural interpretation. This 14th issue contains four articles that contravene accepted precepts of jazz orthodoxy: John Howland traces the connection between Duke Ellington's extended works and the 'symphonic jazz' model of the 1920s; Horace J. Maxile, Jr. takes an unfashionably broad perspective of Charles Mingus's 'Ecclusiastics'; Brian Priestley challenges the canonical depiction of Charlie Parker by exploring his ties to the popular music of his time; and John Wriggle presents an extensive examination of the life and work of arranger Chappie Willet.