Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Werbung ist voll mit Anglizismen. Coole Kids, Beauty-Geheimnisse und Super-Sale-Wochen sind ständige Begleiter geworden. Doch welche Relevanz hat das Image der USA für die Bewertung von englischem Wortgut durch die Rezipienten? Steigt und fällt die Akzeptanz von Anglizismen in der deutschen (Werbe-)Sprache mit der Beliebtheit der USA? Um den starken Einfluss der englischen Sprache auf den aktiven Wortschatz und das heutige Deutsch zu verdeutlichen, wurden alle englischen Begriffe, Komposita und Pseudoanglizismen - mit Ausnahme von Eigen- und Markennamen - kursiv geschrieben.