Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
English summary: In the academic, educational and political activities of the theologian and religious educator, Martin Jaggle, one of the chief concerns is to help build a culture of recognition. In his research, he seeks to give a voice to those who are not given a voice in matters of education and schooling, society, politics, religion and the church. By entering into dialogue with key texts of Martin Jaggle, scholars from different disciplines - particularly Catholic, Protestant and Islamic religious education, education, political science, social ethics, religious studies, philosophy and theology - develop perspectives that can open up the way to an interdisciplinary theory of the culture of recognition. German description: Der Einsatz fur eine Kultur der Anerkennung bildet ein zentrales Anliegen im wissenschaftlichen, padagogischen und politischen Werk und Wirken des Religionspadagogen und Theologen Martin Jaggle. Die Option fur jene Menschen, die in Bildung und Schule, Gesellschaft, Politik und Kirche nicht gehort und beteiligt werden, zeichnen sein Forschen, Denken und Handeln aus. In der Auseinandersetzung mit Schlusseltexten von Martin Jaggle zu dieser Thematik entwickeln WissenschaftlerInnen aus unterschiedlichen Disziplinen - katholische, evangelische und islamische Religionspadagogik, Bildungswissenschaft, Politikwissenschaft, Sozialethik, Religionswissenschaft, Philosophie und Theologie - weiterfuhrende Perspektiven zu einer interdisziplinaren Theorie der Kultur der Anerkennung.