Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Andreas Slominski, who has become internationally renowned as the "trap setter" among artists, roams through the field of painting.
"Full of presumption, Andreas Slominski visits the field of painting and shows things never seen before. Embedded in the first depiction of a dream (1525) by Albrecht Dürer and the first depiction of a glacier (1699) by Felix Meyer. On the naked and the lowly. On a new kind of dignity in art."
The catalogue of the St. Gallen exhibition shows reliefs, paintings and drawings, as well as sculptures, framed by some of the traps Slominski has invented for all kinds of art spaces.