Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume of collected studies takes stock of most recent developments in Egyptology and the Digital Humanities, considering future directions for the application of new technologies in Egyptology. The book presents the results of an international conference held in 2019 at Indiana University - Bloomington, in which Egyptologists and digital humanists with interest in Egyptology gathered in 2019 to present current projects in 3D modeling, virtual and augmented reality, game technology, digital pedagogy, database projects, computational and corpus linguistics and E-publications. Those projects, along with a selection of others that were not presented in Bloomington, are now described and discussed in this volume.