Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El filosófo Martin Heidegger se ocupa del arte como pocos otros filósofos del siglo veinte. Sin embargo, ningún texto suyo está dedicado a la pintura. Un breve y poco conocido esbozo sobre la Madonna Sixtina de Rafael parece formar la única excepción. Empieza con una frase inaudita y apenas inteligible: «Alrededor de esta imagen se reúnen todas las cuestiones del arte y de la obra de arte que todavía quedan por resolver.»El director de cine, teatro y ópera Luchino Visconti rueda a mitades de los años sesenta su película más hermética, Vaghe stelle dellÆOrsaà Un crítico francés sugiere después de su primeraproyección en el Festival de Cine de Venecia que se trata de una película hecha para mantener el espectador a distancia, para que, al verla, no llegue a verla, para que no penetre en ella o para que, al verla, no llegue a verla.