Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The benefits of using a portfolio system in a writing classroom, according to studies of in-class use starting over a decade ago include the following: allowing students to reflect upon their prior work, to revise their papers so as to demonstrate their improvements over the course of a semester, and also to organize their papers to create a sense of unity and variety of writing ability. Since there has been little research conducted into the student experience as it relates to the use of portfolio systems, this document seeks to analyze that student experience, based on student observations from a questionnaire distributed to forty-three students from three separate classes in the Fall 2009 semester at SIUC.