• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Analysing Web Traffic

A Case Study on Artificial and Genuine Advertisement-Related Behaviour

Agnieszka Jastrzebska, Jan W. Owsinski, Karol Opara, Marek Gajewski, Olgierd Hryniewicz, Mariusz Kozakiewicz, Slawomir Zadrozny, Tomasz Zwierzchowski
Paperback | Engels | Studies in Big Data | nr. 127
€ 208,45
+ 416 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book presents ample, richly illustrated account on results and experience from a project, dealing with the analysis of data concerning behavior patterns on the Web. The advertising on the Web is dealt with, and the ultimate issue is to assess the share of the artificial, automated activity (ads fraud), as opposed to the genuine human activity.

After a comprehensive introductory part, a full-fledged report is provided from a wide range of analytic and design efforts, oriented at: the representation of the Web behavior patterns, formation and selection of telling variables, structuring of the populations of behavior patterns, including the use of clustering, classification of these patterns, and devising most effective and efficient techniques to separate the artificial from the genuine traffic.

A series of important and useful conclusions is drawn, concerning both the nature of the observed phenomenon, and hence the characteristics of the respective datasets, and theappropriateness of the methodological approaches tried out and devised. Some of these observations and conclusions, both related to data and to methods employed, provide a new insight and are sometimes surprising.

The book provides also a rich bibliography on the main problem approached and on the various methodologies tried out.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
156
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 127

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031325052
Verschijningsdatum:
28/06/2024
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
155 mm x 8 mm
Gewicht:
309 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 416 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.