• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. An Exploratory Study on the Impact of COO on Brand Equity

An Exploratory Study on the Impact of COO on Brand Equity

Understanding the Impact of Country of Origin & Company Image on Consumer Based Brand Equity in India an Emerging Market

Sudeep Chatterjee
Paperback | Engels
€ 39,45
+ 78 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In the backdrop of increasing globalization with higher proportion of products from non-domestic sources and changing paradigms in the competitive scenario, we realise the importance of branding as a product differentiator. In fact Country of Origin cues influence brands across product categories. Among the several issues that effect brands we need to particularly understand how rise of hybrid (bi nation) brands impact the company's image through brand associations, including marketing ethical conformance. To build on extant studies we need to develop relevant constructs to study their relationships. Since there are very limited studies on the constructs of Country of origin (COO) image and consumer based brand equity (CBBE) taken together even in the developed countries like USA, UK, Australia or Canada, this area offers a research gap that warrants further research or research replication in India. As a highly developing nation and an emerging economy that is part of the BRICS these findings hold much value. This study hopes to throw light on the consumer's perception of country of origin and country image issues on brand equity which in turn can lead to conclusive research work.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
80
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659639104
Verschijningsdatum:
19/12/2014
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
127 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 78 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.