Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
An archaeology of innovation is the first monograph-length investigation of innovation and the innovation process from an archaeological perspective. It interrogates the idea of innovation that permeates our popular media and our political and scientific discourse, setting this against the long-term perspective that only archaeology can offer. Case studies span the entire breadth of human history, from our earliest hominin ancestors to the contemporary world. The book argues that the present narrow focus on pushing the adoption of technical innovations ignores the complex interplay of social, technological and environmental systems that underlies truly innovative societies; the inherent connections between new technologies, technologists and social structure that give them meaning and make them valuable; and the significance and value of conservative social practices that lead to the frequent rejection of innovations.