Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Un livre de libre observation, mi-vraie, mi-fictive, du Brésil : de celui qui ne ressemble pas à la samba, mais suscite d'étranges personnages. Un livre de sensations, qui sait trouver les êtres courant après l'amour, l'humour, l'irrespect et la mort. Peinture baroque d'un pays, dont la narratrice exprime les singularités, les coutumes étranges, qui font de ses habitants des êtres qui ne savent pas très bien où est la vie, où est la mort, et se précipitent dans le monde de l'absurde. Ce n'est ni un voyage ni un reportage, mais le véritable spectacle d'un Brésil qui se trouverait à l'intérieur de nous. C'est un récit divertissant, saccageur, provocateur, riche de cette maturité pointue et impitoyable, qui fait de Muriel Cerf la petite fille de Jean Giraudoux.