Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Thesis (M.A.) from the year 2013 in the subject Didactics - Politics, Political Education, grade: 100%, Northwest University, language: English, abstract: Hemmings (2000) has defined educational praxis as a "process of synthesizing theory and practice in school contexts in a manner that improves the lives of students and their communities" (p. 68). This paper aims to contribute in the robust discussion of educational reform and its impact upon youth participation and civic engagement. I will discuss briefly the current trends in the political economy and the influence that business practices have had upon education by discussing the impacts of No Child Left Behind, the intense focus on scientific measurement, and the transactional approach of learning. I will show that current practices in educational measurement do not address the issue of civic engagement; present the best-practice solutions offered by several of education and social transformation theory's experts; and will illustrate adjustments that can be made to improve the lives of and empower students to be active and contributory within their local communities.