Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The successful management of an organization depends on two fundamental ingredients, the strategy and the operations that realize that strategy. Both of them are essential for a company to succeed. The strategy deals with specifying clearly the organization's objectives, developing policies and plans to achieve these objectives together with allocating the necessary resources to implement the defined plans. Operations include all the process involved directly or indirectly in the production of goods or services. An efficient and effective process is essential for an organization to succeed especially when managing scarce resources in a highly competitive world, where customers constantly demand higher quality goods or services for a lower price tag. The scope of this book is to find out how an organization can realize that it is losing alignment before it is too late and take corrective actions that will have a long lasting effect. As a tool to help us achieve this goal, we will make use of the Balanced Scorecard in order to evaluate the methodology we are proposing.