• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Algorithms of the Intelligent Web

Douglas McIlwraith, Haralambos Marmanis, Dmitry Babenko
Paperback | Engels
€ 61,95
+ 123 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Summary

Algorithms of the Intelligent Web, Second Edition teaches the most important approaches to algorithmic web data analysis, enabling you to create your own machine learning applications that crunch, munge, and wrangle data collected from users, web applications, sensors and website logs.

Purchase of the print book includes a free eBook in PDF, Kindle, and ePub formats from Manning Publications.

About the Technology

Valuable insights are buried in the tracks web users leave as they navigate pages and applications. You can uncover them by using intelligent algorithms like the ones that have earned Facebook, Google, and Twitter a place among the giants of web data pattern extraction.

About the Book

Algorithms of the Intelligent Web, Second Edition teaches you how to create machine learning applications that crunch and wrangle data collected from users, web applications, and website logs. In this totally revised edition, you'll look at intelligent algorithms that extract real value from data. Key machine learning concepts are explained with code examples in Python's scikit-learn. This book guides you through algorithms to capture, store, and structure data streams coming from the web. You'll explore recommendation engines and dive into classification via statistical algorithms, neural networks, and deep learning.

What's Inside

  • Introduction to machine learning
  • Extracting structure from data
  • Deep learning and neural networks
  • How recommendation engines work

About the Reader

Knowledge of Python is assumed.

About the Authors

Douglas McIlwraith is a machine learning expert and data science practitioner in the field of online advertising. Dr. Haralambos Marmanis is a pioneer in the adoption of machine learning techniques for industrial solutions. Dmitry Babenko designs applications for banking, insurance, and supply-chain management. Foreword by Yike Guo.

Table of Contents

  1. Building applications for the intelligent web
  2. Extracting structure from data: clustering and transforming your data
  3. Recommending relevant content
  4. Classification: placing things where they belong
  5. Case study: click prediction for online advertising
  6. Deep learning and neural networks
  7. Making the right choice
  8. The future of the intelligent web
  9. Appendix - Capturing data on the web

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781617292583
Verschijningsdatum:
8/09/2016
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
183 mm x 234 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 123 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
e-bookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.