Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Erstmals werden die Persönlichkeit und das Oeuvre eines bislang weitgehend unbekannten Bildhauers der italienischen Renaissance kritisch durchleuchtet. Welche Art von Künstler Alfonso Lombardi (geb. in Ferrara 1497 - gest. in Bologna 1537) war, ob ein eitler Höfling, wie sein Biograph, Giorgio Vasari 1550 und 1568 behauptete, oder der erste 'moderne' Bildhauer der Emilia, wird im Rahmen damaliger Kunst, Kultur und Politik in Ferrara, Bologna, Florenz, Rom und Mantua untersucht. Von ihrem Sinn her rätselhafte Monumentalplastiken werden im Kontext kirchenstaatlicher Kulturpolitik entschlüsselt.