Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Alcohol consumption is frequently described as a contemporary, worsening and peculiarly British social problem that requires radical remedial regulation. Informed by historical research and sociological analysis, this book takes an innovative and refreshing look at how public attitudes and the regulation of alcohol have developed through time. It argues that, rather than a response to trends in consumption or harm, ongoing anxieties about alcohol are best understood as 'hangovers' derived, in particular, from the Victorian period. The product of several years of research, this book aims to help readers re-evaluate their understandings of drinking. As such, it is essential reading for students, academics and anyone with a serious interest in Britain's 'drink problem'.