Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El tema de la integración e inclusión educativa y social cobra relevancia social, científica y ética a la luz de las políticas y necesidades de la educación básica y superior, ambas tareas, como partes del sistema de la educación nacional demandan la articulación de esfuerzos académicos y científicos que re alimentan la meta sustancial de la educación en México que es la integración, inclusión de todos los niños al sistema educativo nacional. Actualmente no existen acciones concretas de divulgación y espacios de discusión a nivel nacional e internacional para Latinoamérica, que les permitan a los investigadores, difundir e intercambiar experiencias de trabajo en ésta área. Objetivo del presente texto.