• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

AI Strategy for Sales and Marketing

Connecting Marketing, Sales and Customer Experience

Katie King
Hardcover | Engels
€ 143,95
+ 287 punten
Uitvoering
Pre-order nu, verschijnt op 03/11/2025
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In today's rapidly evolving business landscape, AI and machine learning have become critical priorities for marketing and sales departments. Yet, many professionals struggle to effectively scale and strategize these technologies.

This comprehensive guide presents a cutting-edge framework for leveraging AI to enhance customer-centricity and drive sales growth for senior marketing professionals and leaders. Grounded in the latest research and industry insights, it offers actionable strategies to create immediate value while building a foundation for future success. Key topics include, advanced personalization techniques, AI-driven upskilling for marketing teams, seamless omnichannel customer experiences and ethical AI implementation to foster consumer trust.

This new edition includes new research illustrating the impact of AI in CX, actionable strategies to improve team productivity, the introduction of the AI Playbook framework and updates to the ethical landscape globally. Featuring exclusive interviews with industry leaders and in-depth real-world examples from global powerhouses including L'Oreal, Mediahawk, Datacom, Salesforce and Singapore Bank UOB, this book provides a roadmap for AI adoption across various sectors and roles.

Whether you're looking to optimize your current AI capabilities or embark on a transformative AI journey, AI Strategy for Sales and Marketing is your essential guide to harnessing the full potential of artificial intelligence in today's competitive business environment.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
304
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781398622357
Verschijningsdatum:
25/11/2025
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 287 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.