Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Plans for broad supraregional trade structures, such as the Asia Pacific Economic Cooperation (APEC) forum and the Free Trade Area of the Americas (FTAA), have also dealt with the inclusion of agricultural trade. Meanwhile, in developing and middle-income countries, unilateral agricultural policy reforms have been part of recent economic policy changes. However, in the industrial countries, agricultural policy reform has languished in the face of much domestic opposition. But the reform of the European Unionâ s Common Agricultural Policy (CAP) in 1992 and the 1996 Farm Bill in the United States seems to have ushered in a new era of relations between government and agricultural groups. The author of this study points out ways that multilateral, regional, and unilateral paths could be coordinated to liberalized agricultural trade. He proposes a set of multilateral talks that would benefit from agricultural reform at all levels and complete the job begun at the Uruguay Round.