Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
An essential resource for those wishing to understand the driving factors behind the operation of an adventure tourism company, this textbook offers guidance on how to deliver a profitable and sustainable product. The importance of changing markets, technology and corporate social responsibility, including environmental impacts and climate change, are discussed in the context of managing an adventure tourism firm. To remain profitable, companies must address these issues along with the important aspects of risk and safety. Key features include: - Case studies from successful professionals in the industry. - Consideration of the development of sustainable adventure tourism.- Guidance on managing products and customers.Compiled from the author's experience in delivering adventure tourism courses over the last 20 years, this long-awaited book is aimed at both students taking university courses on adventure tourism and outdoor recreation as well as professionals working within the industry.