Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Advances in Hospitality and Leisure (AHL), a peer-reviewed research journal, has been published annually since 2004. AHL is indexed in Scopus and included in the Australian Business Deans Council (ABDC) journal quality list. International in focus, the series attempts to divulge innovative methods of inquiry so as to inspire new research topics that are vital and have been in large neglected in the context of hospitality, tourism, and leisure. It strives to address the needs of the populace willing to disseminate seminal ideas, concepts, and theories derived from scholarly inquiries. This fifteenth annual volume includes eight full papers and three research notes. Most articles deploy either a quantitative or qualitative approach to data collection while two present conceptual models. The scholarly works covered in the volume are contributed by reputable researchers from five nations. The authors of this publication come from America, Europe, Asia, Pacific, and Africa. Potential readers may retrieve useful articles to outline new research agendas, suggest viable topics for a dissertation work, and augment the knowledge of the new subjects of learning.