Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In manufacturing contexts, Industry 4.0 and Industry 5.0 are forefront names for the concepts, technologies, practices, and skills underlying smart factories and industries of the future. Industry 5.0 extends the technological pillars of Industry 4.0 by putting more emphasis on human centricity, sustainability and resilience in the engineering (architecture, design and development), deployment (strategic/technology road mapping, business/digital transformation, and operationalization), and management (operational excellence and continual improvement) of complex cyber-physical production systems. This book contributes to bridging some key research gaps that hinder a full adoption of these trends in industry. Key topics focus on how to ensure applicability of human centricity, sustainability and resilience requirements in all three aspects related to system design, transformation, and operation, namely (1) human behaviors, skills, and competencies; (2) activities and business processes; and (3) system structure (including technology and information), behavior (including planning, monitoring, and control), and outcomes (including products and services). Case studies are provided in various chapters of the book to illustrate these key topics.