Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In 1991 Indonesia introduced a system of administrative courts that was to contribute to establishing the rule of law in Indonesia and to provide recourse for citizens against unlawful administrative behaviour. This book evaluates the performance of the administrative court system. It explains why the courts were established in spite of the Indonesian state's authoritarian nature, and why and to what extent the system is a Dutch legal transplant. It analyses the jurisdictionary powers of the courts and how the courts have used them. It then proceeds to explain the unbalanced nature of the record presented, by analysing factors inside and outside the administrative court organisation which influence its performance. These include budgetary deficits, lack of training opportunities, career manipulation, corruption, lack of government support, and many other non-legal issues. Finally, the author provides a number of recommendations for change, many of which may also be of use to other developing countries.