Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While tenders for IT managed services have evolved, key areas that drive significant business value for customers have seen limited improvement. When collaboration between IT service providers and customers stagnates, the next innovation cycle may not begin for another three years. In today's fast-paced business environment, few industries can afford such delays. Adaptive IT tenders aim to shorten this cycle, with a stronger focus on innovation and collaboration. These approaches are not just suited to agile companies, but also to more traditional organisations. This book provides all stakeholders involved in the tendering and management of IT services with a practical set of methods for adaptive tendering. Whether you are part of the executive board, management, a specialist department, IT, sales, purchasing, legal, consulting, or operations, the book offers in-depth guidance on adaptive strategies, comparing them to traditional approaches. Additionally, a glossary is included to ensure clarity and help close any knowledge gaps.