Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The bestselling “master of the medical thriller” (The New York Times) confronts one of the most compelling issues of our time: personality-altering drugs and the complex moral questions they raise.
When neuroscientist Edward Armstrong begins dating Kimberly Stewart, a descendant of a woman who was hanged as a witch at the time of the Salem witch trials, he takes advantage of the opportunity to delve into a pet theory: that the “devil” in Salem in 1692 had been a hallucinogenic drug inadvertently consumed with mold-tainted grain. In an attempt to prove his theory, Edward grows the mold he believes responsible with samples from the Stewart estate. In a brilliant designer-drug transformation, the poison becomes Ultra, the next generation of antidepressants with truly startling therapeutic capabilties.
But who can be sure the drug is safe for consumers? Who defines the boundaries of “normal” human behavior? And if the drug’s side effects are proven to be dangerous—even terrifying—how far will the medical community go to alter their standards of acceptable risk?