Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this new book of the Italian Aviation Series, you will learn about the birth and development of the UH-1N, a twin-engine helicopter, starting from the UH-1D single-engine version.
The UH-1N was built in Italy by Agusta, assuming the abbreviation AB 212, which developed the ASW version, used by Naval Aviation (the Navy has always used an electronic warfare version called "Owl"). The Air Force used the AB 212 in the various Link Squadrons, upgrading it to the ICO standard and using it in combat in Afghanistan. The Army is the armed force that has received the lowest number of units, but which uses the AB 212 with satisfaction in foreign missions, such as the ITALIR contingent present in Lebanon for over 40 years. The AB 212 helicopter is still in service with Naval Aviation, the Air Force, and Army Aviation. All this and much more are described in a compelling book that fills an important gap.
A book full of images, most of them unpublished, this story cannot be missing from the library of any aviation enthusiast.