Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The A to Z of Japanese Business is an examination of the origins and characteristics of Japan's business culture. This handy reference book includes most of the important words or company names that foreign business people visiting Japan might encounter and provides an overview of Japanese corporate culture both from an historical standpoint and with reference to its most distinctive features as they affect organization and management. This is accomplished through its historical chronology, various appendixes offering lists of business expressions that are in daily use along with a selection of the most commonly used business proverbs, a bibliography, and hundreds of cross-referenced dictionary entries on Japanese companies, their founders and managers, the ever-present bureaucratic bodies, and progress in the major industries.