Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Howard Barker's alter-ego Eduardo Houth first materialised as the photographer of publicity images for Barker's theatre company The Wrestling School, one of many fictional identities assumed by the playwright to screen a range of his activities, including set and costume design.
Writing of himself in the third person and in the historic tense, Barker/Houth achieves a fluency and an uncommon measure of objectivity, though objectivity is scarcely the sole intention. The result is a unique exercise in self-description, partisan but without the shrill self-justification so common in a mere autobiography. Barker/Houth's A Style and its Origins is very much a literary creation; it is also a totally original document and a rich history of the dramatist and his aesthetic.