Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Service-learning pedagogy has gained the interest of teachers, professors, and administrators alike who are seeking innovative ways to engage students in their surrounding communities as a continuation of the educational experience. As more colleges seek ways to better incorporate service-learning into the fabric of the educational experience, Tolbert and Zucker's Component Process of Institutionalization (1996) could provide a theoretical framework for campus-wide service-learning institutionalization. Exploring the case of Baptist-affiliated college's campus-wide institutionalization of service-learning, Long offers new insights into the process of institutionalization of service-learning at a Baptist college. This case study could provide higher education leadership with a blueprint for successful institutionalization of service-learning on a parochial campus.