Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume, A Pluralist We in Religious Education: Old Narratives in New Contexts, is the result of a conference held at Nord University, Bodø, Norway, by a group of scholars (ENRECA) focusing on religious and value education, particularly religious plurality and diversity in Europe. The publication explores the complex issue of religious identity formation in the 21st century, addressing the intersectional nature of identity through different narratives. The contributions in this volume address issues of contextualisation by discussing how narratives of different kinds can be part of educational processes. Contexts in general are difficult to grasp and to deal with theoretically without examples. Even in research, where narratives and their different interpretations are central, there is often a need for exemplification in case studies. The use and study of narratives for specific pedagogical, political and ethical purposes are manifold, as this volume shows. The volume includes discussions on the educational challenges of a multi-religious Europe, interreligious dialogue, and perspectives from different religious traditions, including contributions from South African and Turkish/Muslim scholars.