Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ten-year-old Michael Wilson notices that strange things are happening at old Mrs. Vernon's house, just two doors down from his Shaker Street home. Crates are going in and out of the house all night long, and Mrs. Vernon, a curator at an art museum, has wet paint in her yard, of all places. Can Michael and his friends Liv and Leo put their maker skills to work and create some gadgets to figure out what the odd, old woman is up to? After the mystery's solved, readers can recreate the Mysterious Makers' tools with included instructions, and a glossary, discussion questions, and writing prompts offer reading support.