Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The author is a drummer with experience in a variety of musical genres and contexts, with emphasis on rock and related styles. This auto ethnographic Element presents the author's philosophy of playing drum kit. The text explains how playing drum kit matters to this musician and may resonate with others to whom making music matters in similar ways. The Element contains audio files of music in which the author plays drum kit in the ensemble settings described. There are photos of the author's drums and of him drumming. Based on June Boyce-Tillman's non-religious model of holistic spirituality and Tim Ingold's notion of correspondences, the author describes how playing drum kit enables him to experience transcendence - the magical nexus at which Materials, Construction, Values/Culture and Expression meet. Each of these domains, and the magic derived from their combination, is illustrated through examples of the author's live and recorded musical collaborations.