Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The six long stories of A Party for the Girls present H.E. Bates at his finest. A crack shot at understated tragedy, Bates is perhaps at his best with comedy and character--consider the opening line of the title story: "Miss Tompkins, who was seventy-six, bright pink-looking in a bath-salts sort of way and full of an alert but dithering energy, looked out the drawing-room window for the twentieth time since breakfast and found herself growing increasingly excited." Though virtually unknown here, as Publishers Weekly put it in their review of Bates's A Month by the Lake & Other Stories (1987), his nearly perfect stories...should set his readers clamoring for more... He is as adept at the seductive rise and fall of his narrative voice as he is cunning with naturalistic dialogue. Comparisons to Joyce, Chekhov, and Mansfield are inevitable.