• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Recht
  4. A new era of Value Selling

A new era of Value Selling

What customers really want and how to respond

Thomas Menthe
Paperback | Engels
€ 16,95
+ 33 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

With this book, Thomas Menthe provides new insights into the era of value-selling, which has been the Number 1 method in selling complex products and services. Today, customers are expecting more while paying less and the value of your offer is defined by the customer not be the seller.
Data is the new oil - the new digital age allows different ways with technology like machine learning to better analyze customer journey`s, get insights, predict behaviors and personalize communication to improve customer retention. Digitalization will change the buying behavior much more towards e-commerce and self-service consultation with the support of sales robots. Value can be created from data, which needs to be structured, analyzed and used for the individual customer engagement. Does this mean the end of the sales representative and solution sales?
Value is not based solely on product dimensions, much more emotional value created counts during the decision making process. The new era of value-selling explains, how value can be made tangible by the value quotient and ways to generate rational and emotional ROI for customers through story-telling and relationship benefits. Value is always first on buyer`s mind and the new value-selling concept will dramatically improve your business and show how to respond to the customer of tomorrow.
Thomas Menthe (MBA) is a sales expert, experienced seller, recognized speaker and author of many publications around customer value, new ways of selling, selling strategy, leadership and coaching. His best selling book Kundennutzen has sold thousands of copies and others are available in their 4th. edition. He served global companies like Bearing Point, Canon, Carlsberg, Cisco Systems, Global Knowledge, KWS, Microsoft, RIM, Xerox and others.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
264
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783748527961
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
125 mm x 15 mm
Gewicht:
265 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 33 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.