Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Providing a completely new and fresh way of understanding the ANC by looking at the way the organization has marketed itself and built up a distinctive brand, this book explores the development of the its political marketing strategy from 1955 to 2011. The concern is not so much with politics as with publicity, promotion, and propaganda--that is, with the techniques of political persuasion. The author argues that marketing has enjoyed a central significance within the ANC for a long time, and provides important insights into the strategy and decision-making process of the organization at critical phases of its existence, right up to the election campaign of 2009 and the Mangaung conference. The book rethinks the politics of the ANC and the future of its position at the center of South African political life.