Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume reports on the results of research into the development of a framework for the improvement of knowledge-intense business processes (KBPI). This framework is composed of three parts: an epistemology, which provides a working definition of the concept of knowledge and a theoretical foundation of the improvement framework; a business process ontology, used to describe a business process; and an improvement methodology, used to guide the improvement process. The framework was tested on three different business processes through the conduct of three case studies. The case study results show that the KBPI can be applied to the process analysis and improvement of a variety of business processes but is especially useful to those processes that are knowledge-intense.